Megvettem második Jaguar X-Typeomat, remélem a blog nagyon rövid lesz, soha nem kell majd javítgatni és nem fogok sokat írni róla :).
Keresés
Friss topikok
fényECSet:
nagyraértékelhető leírás. Azt kérdezném hogy hol vetted a szívósor tömítést? (2019.03.01. 18:03)Szívósor tömítés és gyertya csere
Kercerece:
Szia Ákos,
Köszi az infókat én is csak tanulom azokat a dolgokat, amivel még nem kellett foglalko... (2015.12.12. 11:26)X-Type a futómű szilentekről
Don Norberto:
Mi ma nem tudtunk visszatölteni kellő mennyiségű olajat, bár igaz, hogy csapunk nem volt, csak old... (2015.03.31. 20:40)4x4 osztómű olajcsere
HZS2:
Szia nekem is ez a problémám megoldódott már nálad ?
A szervízbe rá rakták gépre semmit sem mutato... (2014.04.16. 09:37)V6 hengersorok számozása
Jaguar3.0:
Hello!
Brit szigeteken elek es fel eve vettem egy 2001 ben gyartott 3.0 v6 benzines automata spor... (2013.10.31. 13:45)Termosztát, visszapillantó tükör motor
Nekem egyszerű dolgom lesz, mert miután az egység tönkrement, kinn már könnyű töltögetni. :). Előtte még a helyén próbáltam töltögetni és a következőkre jutottam. Gyári utasítás szerint nem kell töltögetni. :) A leeresztését valamiért nem a…
A hátsó difi is egy sealed for life egység, de az osztóművem tönkremenetele óta nem nagyon bízom a marketinges jelszavakban, ezért inkább megnéztem közelebbről az egységet. A gyári kapacitása 1.2L 75W140-es olaj. A hátsó difiben hála a Jaguár…