X-Type szereljük együtt

Megvettem második Jaguar X-Typeomat, remélem a blog nagyon rövid lesz, soha nem kell majd javítgatni és nem fogok sokat írni róla :).

Friss topikok

  • fényECSet: nagyraértékelhető leírás. Azt kérdezném hogy hol vetted a szívósor tömítést? (2019.03.01. 18:03) Szívósor tömítés és gyertya csere
  • Kercerece: Szia Ákos, Köszi az infókat én is csak tanulom azokat a dolgokat, amivel még nem kellett foglalko... (2015.12.12. 11:26) X-Type a futómű szilentekről
  • Don Norberto: Mi ma nem tudtunk visszatölteni kellő mennyiségű olajat, bár igaz, hogy csapunk nem volt, csak old... (2015.03.31. 20:40) 4x4 osztómű olajcsere
  • HZS2: Szia nekem is ez a problémám megoldódott már nálad ? A szervízbe rá rakták gépre semmit sem mutato... (2014.04.16. 09:37) V6 hengersorok számozása
  • Jaguar3.0: Hello! Brit szigeteken elek es fel eve vettem egy 2001 ben gyartott 3.0 v6 benzines automata spor... (2013.10.31. 13:45) Termosztát, visszapillantó tükör motor

Linkblog

Kuplung és kettős tömegű lendkerék V6-os benzinesekben is

2010.11.21. 11:00 Epercsibe

  Egyenlőre remélem nem kell ezeket cserélnem, de nagyon fontos mindenkinek, aki X-Typeon gondolkodik tudnia, hogy az összkerekes változatoknál a kulpungcsere nagyon időigényes és mivel minden manuális váltósban van kettős tömegű lendkerék (igen, a benyásokban is), ezért…

Szólj hozzá!

Első féktácsa és betét cseréje X-Typeon, nagy fék szett Focus ST220-ról ? EBC redstuff tapasztalatok. 360 Modena első féknyereg ?

2010.11.18. 18:44 Epercsibe

   Előre az EBC red betéteket vettem meg. Ennek 0.5 körüli a tapadási együtthatója és állítólag tartósabb, mint az EBC green betét.    Felszerelés előtt az szúrt szemet, hogy a festése nagyon slendrián, pereg róla a piros máz, a csomagolás…

Szólj hozzá!

süti beállítások módosítása