X-Type szereljük együtt

Megvettem második Jaguar X-Typeomat, remélem a blog nagyon rövid lesz, soha nem kell majd javítgatni és nem fogok sokat írni róla :).

Friss topikok

  • fényECSet: nagyraértékelhető leírás. Azt kérdezném hogy hol vetted a szívósor tömítést? (2019.03.01. 18:03) Szívósor tömítés és gyertya csere
  • Kercerece: Szia Ákos, Köszi az infókat én is csak tanulom azokat a dolgokat, amivel még nem kellett foglalko... (2015.12.12. 11:26) X-Type a futómű szilentekről
  • Don Norberto: Mi ma nem tudtunk visszatölteni kellő mennyiségű olajat, bár igaz, hogy csapunk nem volt, csak old... (2015.03.31. 20:40) 4x4 osztómű olajcsere
  • HZS2: Szia nekem is ez a problémám megoldódott már nálad ? A szervízbe rá rakták gépre semmit sem mutato... (2014.04.16. 09:37) V6 hengersorok számozása
  • Jaguar3.0: Hello! Brit szigeteken elek es fel eve vettem egy 2001 ben gyartott 3.0 v6 benzines automata spor... (2013.10.31. 13:45) Termosztát, visszapillantó tükör motor

Linkblog

Kuplung és kettős tömegű lendkerék V6-os benzinesekben is

2010.11.21. 11:00 Epercsibe

  Egyenlőre remélem nem kell ezeket cserélnem, de nagyon fontos mindenkinek, aki X-Typeon gondolkodik tudnia, hogy az összkerekes változatoknál a kulpungcsere nagyon időigényes és mivel minden manuális váltósban van kettős tömegű lendkerék (igen, a benyásokban is), ezért a teljes kuplung szett cseréje anyagárban: 170.000 és 300.000Ft között mozog, attól függően hogy az alkatrészeket honnan szerzi be az ember. A munkaideje is több nap, mivel az osztóművet le kell venni, a motort is picit kibillenteni, hogy a váltó széhúzáshoz legyen elég hely. Maga a csere munkadíja valahol az anyagszükséglet körül lehet. A kuplungcsere tehát becslésem szerint olyan 350.000Ft alatt nehezen úszható meg.

  A legolcsóbb verzióban: kettős tömegű lendkerék 105eFt, kuplung szett 40eFt, hidraulikus kinyomó csapágy: 25eFt. Kettős tömegű lendkerékből kapható a V6-os blokkokhoz alumínium "tuning" változtat. Ennek jóval kisebb a tömege és később könnyen felújítható is.

A gyártó weboldala: http://www.fidanza.com/aluminum-flywheels.aspx

 Az ára kb 115.000eFt, ami kb azonos, mint a legolcsóbb beszerzési forrás az acél lendkerékre itthon. Bár nemrég láttam az lkperfomance.co.uk -n picit olcsóbban (kb 70.000Ft + szállítás) a gyárival megegyező acélt, de nem beszéltem velük.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://xtype.blog.hu/api/trackback/id/tr12462670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása