Egyenlőre remélem nem kell ezeket cserélnem, de nagyon fontos mindenkinek, aki X-Typeon gondolkodik tudnia, hogy az összkerekes változatoknál a kulpungcsere nagyon időigényes és mivel minden manuális váltósban van kettős tömegű lendkerék (igen, a benyásokban is), ezért a teljes kuplung szett cseréje anyagárban: 170.000 és 300.000Ft között mozog, attól függően hogy az alkatrészeket honnan szerzi be az ember. A munkaideje is több nap, mivel az osztóművet le kell venni, a motort is picit kibillenteni, hogy a váltó széhúzáshoz legyen elég hely. Maga a csere munkadíja valahol az anyagszükséglet körül lehet. A kuplungcsere tehát becslésem szerint olyan 350.000Ft alatt nehezen úszható meg.
A legolcsóbb verzióban: kettős tömegű lendkerék 105eFt, kuplung szett 40eFt, hidraulikus kinyomó csapágy: 25eFt. Kettős tömegű lendkerékből kapható a V6-os blokkokhoz alumínium "tuning" változtat. Ennek jóval kisebb a tömege és később könnyen felújítható is.
A gyártó weboldala: http://www.fidanza.com/aluminum-flywheels.aspx
Az ára kb 115.000eFt, ami kb azonos, mint a legolcsóbb beszerzési forrás az acél lendkerékre itthon. Bár nemrég láttam az lkperfomance.co.uk -n picit olcsóbban (kb 70.000Ft + szállítás) a gyárival megegyező acélt, de nem beszéltem velük.