A kipufogó összerakása, így, hogy a két fix csavart leflexeltem a hátsó gyűjtő csőről, kb 30 perc volt, mert így maradt helyem mozgatni őket. Eredetileg kb egy napot szenvedtem a szétszedéssel. A könnyű összerakáshoz, szabad vagy nem, egy kicsit befújtam WD40-el az összecsúszó részeket. Illetve nem egyessével raktam fel és húztam meg a csöveket, hanem a kettőt egyben raktam a helyére és a végén húztam meg a csavarokat.
A munka oroszlánrészét egy nem várt probléma okozta. A féltengely propelleres, osztómű felöli végének a bilicsét még annak idején levettem a régi zsír helyére MoS2 -os új zsírt raktam. A molibdén szulfid állítólag beleépül a felületi karcokba és így építi simára a felületet. No meglátjuk, ha többet nem kell a jobb oldali első féltengelyhez nyúlni, akkor 5 év múlva kiderülhet, hogy tényleg jó ez az anyag. Békésen raknám vissza a féltemgely bilincsét, amikor látom, hogy ezt az istennek se fogom tudni összenyomni. Amiatt hogy forog, a felülete sima, nincs összepattintó fül, a bilincset valahogy össze kell annyira nyomni körkörösen, hogy a kapcsai összeakadjanak. Próbáltam racsnis gurtnival összenyomni, meg olajszűrő fogóval. Majdnem tönkretettem a bilincs kapcsait. Több órás munkával addig jutottam, hogy beolajoztam a gumiharangot, a bilincs belső felét, a bilincset összepattintottam a féltengelyen, majd oldalról megpróbáltam feltolni. Ebben sajnos némileg akadályozott a gumiharangon, a bilincs helyének pereme. No ezt a peremet körkörösen benyomkodni a bilincs alá és a bilincset ezek után a helyére tolni, azt nem volt könnyű munka. Mindezt már a kerékagynál befelé görnyedve. Talán furán hangzik, de megfelelő szerszám nélkül ez az apróság volt a legnehezebb művelet, lehet jobb nem hozzányúlni a féltengely gumiharangokhoz.