Ha az autónak búgó hangja van, például gázelvételkor, akkor sok esetben a 4x4 osztómű csapágyazása haldoklik pl olajhiány miatt. De nem csak ez okozhatja. Sok X-Typenál (illetve egyéb 4x4-es autóknál) ez egy természetes zaj 50-90km/h között. Ha a kardán nincs pontosan kiegyensúlyozva, akkor a hangot ez is okozhatja és a váltó bowdenen keresztül bejut az utastérbe. Megoldás lehet a kardán kiegyensúlyozása (a kardán felcsavarozást átnézni, szétcsavarozni, kitisztítani, újra nyomatékra visszahúzni (az imbusz csavarokat 44Nm-el kell meghúzni és elvileg cserélni kellene őket). A Jaguar 2004-ben módosította a váltó bowdent, hogy legalább a hang ne jusson be az utastérbe. Az új bowden C2S33004 számon rendelhető meg, a cseréje kb 2-3 óra. Az én autóm is vijjog kicsit egy sebességtartományban. Ahogy a bőr festésnek nekikezdek, a kardánt megpróbálom pontosan meghúzni (mivel új a kardán, nem hiszem hogy más kiegyensúlyozási problémája lehetne) és leírom segített e. Az új bowdenre én sajnálom a pénzt és az időt, de ha valakit zavar a hang (és biztosan nincs olajhiány az osztóműben), akkor a bowdencserével tud rajta segíteni.