X-Type szereljük együtt

Megvettem második Jaguar X-Typeomat, remélem a blog nagyon rövid lesz, soha nem kell majd javítgatni és nem fogok sokat írni róla :).

Friss topikok

  • fényECSet: nagyraértékelhető leírás. Azt kérdezném hogy hol vetted a szívósor tömítést? (2019.03.01. 18:03) Szívósor tömítés és gyertya csere
  • Kercerece: Szia Ákos, Köszi az infókat én is csak tanulom azokat a dolgokat, amivel még nem kellett foglalko... (2015.12.12. 11:26) X-Type a futómű szilentekről
  • Don Norberto: Mi ma nem tudtunk visszatölteni kellő mennyiségű olajat, bár igaz, hogy csapunk nem volt, csak old... (2015.03.31. 20:40) 4x4 osztómű olajcsere
  • HZS2: Szia nekem is ez a problémám megoldódott már nálad ? A szervízbe rá rakták gépre semmit sem mutato... (2014.04.16. 09:37) V6 hengersorok számozása
  • Jaguar3.0: Hello! Brit szigeteken elek es fel eve vettem egy 2001 ben gyartott 3.0 v6 benzines automata spor... (2013.10.31. 13:45) Termosztát, visszapillantó tükör motor

Linkblog

Most már tudom, miért volt olcsó :)

2010.06.29. 18:07 Epercsibe

 Az autót 1-2 hétig használtam, elkezdett erősödni egy búgó zaj, valahonnan alulról. A búgó hang nagyon rövid időn belül recsegésbe csapott át.

 

Az autót elvittem egy közeli kis szervízbe. A diagnózis a következő; nincs benne sem váltó sem 4x4 osztómű olaj.

 

Mindez azok után, hogy az autó számlával igazoltan vásárlás előtt járt a Hommona úti szervzben, majd én a Cél-Motorshoz vittem és ott is átnézték... mit lehet ehhez hozzátenni ? Hová vigye az ember az autóját ha nem a két elismert szervízbe ? Magam kellett volna a szinteket átnéznem (?), de bíztam az átvizsgálásban... nagy hiba volt.

 

Visszavittem az autót a Cél-Motorshoz és sűrű elnézések közepette elkezdték átnézni, mi is lehet a baj. A leghangosabbnak ők a kardántengelyt hallották sztetosztkóppal. A kardán csapágyazása valóban nem volt éppen túl jó állapotban. 130eFt + munkadíjon kicserélték. A kardán zaja megszűnt, de az alapvető probléma, a recsegés, az nem. Kiderült, az olaj úgy folyt el az osztóműből, hogy az osztómű végén lévő csavar alatt ki kell kenni tömítőpasztával ha elkezd szivárogni, de ezt valahol máshol (előző kötelező szervízeken számlával igazoltan a Hommona úton járt az autó) nem tették meg, így az olaj elfolyt az osztómű (és talán a váltó is) pedig tönkrement.

 

Állítólag az osztómű egyébként sem egy tartós darab. Persze olaj nélkül meg főként nem.

 

Éppen osztóműre vadászok, vagy felújító készletre. Remélem a váltó nem sínylette meg az olaj nélküli használtatot. Brrr.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://xtype.blog.hu/api/trackback/id/tr312119111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása