X-Type szereljük együtt

Megvettem második Jaguar X-Typeomat, remélem a blog nagyon rövid lesz, soha nem kell majd javítgatni és nem fogok sokat írni róla :).

Friss topikok

  • fényECSet: nagyraértékelhető leírás. Azt kérdezném hogy hol vetted a szívósor tömítést? (2019.03.01. 18:03) Szívósor tömítés és gyertya csere
  • Kercerece: Szia Ákos, Köszi az infókat én is csak tanulom azokat a dolgokat, amivel még nem kellett foglalko... (2015.12.12. 11:26) X-Type a futómű szilentekről
  • Don Norberto: Mi ma nem tudtunk visszatölteni kellő mennyiségű olajat, bár igaz, hogy csapunk nem volt, csak old... (2015.03.31. 20:40) 4x4 osztómű olajcsere
  • HZS2: Szia nekem is ez a problémám megoldódott már nálad ? A szervízbe rá rakták gépre semmit sem mutato... (2014.04.16. 09:37) V6 hengersorok számozása
  • Jaguar3.0: Hello! Brit szigeteken elek es fel eve vettem egy 2001 ben gyartott 3.0 v6 benzines automata spor... (2013.10.31. 13:45) Termosztát, visszapillantó tükör motor

Linkblog

Ma felesleges kört futottam, elkezdem (volna) szétszedni végül felújító műhelybe vittem

2010.07.17. 14:25 Epercsibe

 Találtam a neten egy eladó angol autót, Bp-en. Elmentem megnézni. Mint kiderült éppen a váltó és az osztómű lett belőle valamiért kiszerelve, de majd jön az is... Szóval ebben is az osztómű ment tönkre, ha az ember korrektül elmondta volna telefonban, hogy még nála sincs az ekvipment, akkor megspórolt volna egy órát az életemből. Úgy látszik alkatrésznepperekkel nem könnyű zöldágra vergődni. Emlékszem amikor évekkel ezelőtt az egyik egy megrogyott fémdarabról bizonygatta, hogy az elektromos ablakemelő volt, csak ki kell kalapálnom és jó lesz újra :)

 

 Elkezdem szétszedni és belekukkantok, érdemes e csapágyak után futkosni, vagy a fogaskerekek is sérültek és kuka az egész. A kardán felöli nagy csavar 27-es, ott kezdem a bontást. Minden csavarnál nyomatékkulccsal megpróbálom oldáskor kitalálni a meghúzási nyomatékot. Például a kardán felöli anya mögött ha jól értem lesz egy rugalmas távtartó, ami tönkre mehet összerakáskor ha túlhúzom.

 

  Szerencsére először inkább elvittem egy automata váltó felújítóhoz. A Bártfai nevű céghez, a Tengerszem utcában. A jó hír az volt, hogy a főnök látott már ilyet, érti a dolgát és tisztességes, barátságos ember. 40eFt körüli összegért kicserélnék a csapágyakat, tömítéseket. Ez kevesebb, mint amennyiért az ebayről meg lehet venni csak a csapágy felújító készletet 60-70eFt-ért. A rossz hír az, hogy megszakértették a fogaskerekek állapotát és az egész mehet a kukába... Egyszóval találtam egy jó szervízt, jó áron, másfelöl kereshetek másik osztóművet.

 

Osztóművet újonnan, garanciával legolcsóbban 460eFt -ért találtam itthon, felújított angliából 350eFt+posta (lehet ez ugyan az, mint az itthoni 460eFt, mert ott is vissza kell küldeni a régit), bontottat pedig széles spektrumon, itthoni 200eFt, angliából változó, csak azt nem tudom megnézni, mielőtt kifizetem. Nincs mit tenni, keresek egy jó állapotú bontottat és azt +40eFt-ért felújíttatom Bártfai úréknál.

 

  A jó állapotú használtat megtalálni nem lesz könnyű. Írtam 4-5 törött autó hirdetőnek a mobile.de -n, nem tudom melyik lesz hajlandó kiszerelni és értelmes áron eladni... szándékosan csak a töröttekkel foglalkoztam, a gyanúsan karcmentes járgányok lehet hogy éppen emiatt az egység miatt lettek az enyészeté.

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://xtype.blog.hu/api/trackback/id/tr912157325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása