X-Type szereljük együtt

Megvettem második Jaguar X-Typeomat, remélem a blog nagyon rövid lesz, soha nem kell majd javítgatni és nem fogok sokat írni róla :).

Friss topikok

  • fényECSet: nagyraértékelhető leírás. Azt kérdezném hogy hol vetted a szívósor tömítést? (2019.03.01. 18:03) Szívósor tömítés és gyertya csere
  • Kercerece: Szia Ákos, Köszi az infókat én is csak tanulom azokat a dolgokat, amivel még nem kellett foglalko... (2015.12.12. 11:26) X-Type a futómű szilentekről
  • Don Norberto: Mi ma nem tudtunk visszatölteni kellő mennyiségű olajat, bár igaz, hogy csapunk nem volt, csak old... (2015.03.31. 20:40) 4x4 osztómű olajcsere
  • HZS2: Szia nekem is ez a problémám megoldódott már nálad ? A szervízbe rá rakták gépre semmit sem mutato... (2014.04.16. 09:37) V6 hengersorok számozása
  • Jaguar3.0: Hello! Brit szigeteken elek es fel eve vettem egy 2001 ben gyartott 3.0 v6 benzines automata spor... (2013.10.31. 13:45) Termosztát, visszapillantó tükör motor

Linkblog

X-Type Hátsó Futómű Felújítása

2011.11.06. 10:47 Epercsibe

 Az X-Type a Mondeo MK3 Estate változatának a hátsó futóművét kapta, kis változtatásokkal az összkerékhajtás miatt. A hátsó futómű két lengőkarból, két vezetőkarból és természetesen kanyarstabilizátorból áll, mindez egy segédkereten. A lengéscsillapítók felső bekötési pontjai és a kanyastabilizátor szilentjei térnek el a Mondeoétól, a többi alkatrész szerintem ugyan az.

 

  150eKm környékén a teljes hátsó traktus kívánta az újra szilentezést, amit meg is csináltak a Pákozd utcában már jó ideje. A hosszanti lengőkar szilentjei kivehetőek és kapni is őket, olcsók. A kanyarstabilizátor végi kutyacsontok is ezer forintos tételek szerencsére. Ami nálam kimaradt de neki kell állnom, az a keresztirányú lengőkar, (a rugótányéros) belső szilentje. Ez a szilent nem cserélhető, de az autót sem akartam nélkülözni napokig, ezért vettem két használt de jó szilentes lengőkart. A vétel után találtam azonban egy jó és olcsó alkatrészforrást, ezt a blog bejegyzést is főleg emiatt írom; 

 

http://poliuretany.olkusz.pl/pl/jaguar

 

ez a lenygyel cég, mint a fotókon látszik, az összes hátsó futómű szilentet gyártja poliuretánból. A powerflex ár harmadáért, ráadásul a powerflex kínálata kisebb és ők például a kanyar stabilizátorokhoz az újkori gyári méretre készítik a szilenteket, nem használt kopottra. Leveleztem erről velük (miért nem kisebb a furat kb 1mm-el, mint a gyári) és azt tanácsolták, cseréljem újra a rudat is, így ők kiestek. Sajnos a lengyel szilentek gumihoz képesti keménységéről nincs még infóm, de a hátsó lemez lengőkarok belső szilentjeit és a kanyar stabilizátor rudak szilentjeit megrendelem tőlük és folytatom a bejegyzést, ha megérkeztek.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://xtype.blog.hu/api/trackback/id/tr263357792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása