Már elég kövérre hízott a lista mi mindent vettem eddig a négykerekűhöz, úgyhogy jöhet az őszinte vallomás, mibe is került eddig. Az átírás és vételár költségeit nem sorolom, az mindenféleképpen adott. Hozzáteszem az autót olcsón vettem és azért számítani lehetett erre-arra. Az autó mint írtam 144.000km-t futott csak, garantáltan és ránézésre jó állapotban volt vételkor is:
- Cél Motors átnézés (1óra): 15eFt
- Szívósor tömítés, olajteknő tömítés, gyertyák, stab rúd szilentek elöl hátul, apróságok: 72eFt
- Hátsó vezető kar, olaj, pollen, benzin, levegő szűrő: 55eFt
- 2L 75W140 olaj osztóműbe és hátsó difibe: 13.5eFt
- Kardán csere (Cél Morotsnál, lehet nem kellett volna): 150eFt
- Olajok 5W30 6l, 75W90 2l, 75W140 1l 22eFt
- Osztómű szállítással, szimmering, tömítések, nem belevaló fogaskerekek: 135eFt
- Féktárcsa hátul, betét, fékfolyadék 1L: 24eFt
- Motortartó hosszanti bak, kulpung rugó, egyéb: 25eFt
- Féktárcsa elöl (Nitrac helyett végül Ferodo), fékbetét (EBC red): 43eFt
- Vízcső tömítés, apróságok: 5eFt
- Két téli gumi (használt, de teljesen új méreten, Michelin): 25eFt
- Bőr felújító készlet, pontos színűre kevert festékkel (eBay): 19eFt
- Seb. váltó bőrszoknya (eBay):3eFt (a gyári műbőr és 3-4 évente kirepedezik)
- Váltó tartó bak: 14eFt (hidegen remegés, egyesben rángatás megszűnt)
- Két téli gumi, új: 46eFt (Yokohama V901, 215/45R17)
150.000Km:
- Fényszóró mosót takaró műanyagdarab: 3eFt (eBay, színre fújás nélkül)
- Két első lengőkar: 44eFt (kicsit kopognak, mielőtt tönkreteszik a kormányművet)
- Vezérmű lánc csere készlet: 30eFt (a következő 1-2 évben kelleni fog, jó vétel volt, addig elrakom, amikor kell úgyse lesz azonnalra olcsón)