A héten volt két estém szerelgetni. Ez sajnos összesen 7 órát jelent. Ennyi idő alatt sikerült a katalizátor konzol csavarjait meghúzni, bezsíroztam a féltengely propeller csatlakozóját. A féltengely propeller csatlakozó gumiját szorító bilincsnél gondban vagyok, egyenlőre még nem sikerült összepattintani. A lengőkart ez után tudtam visszacsavarozni, 90Nm + 60° mindkét csavarra. A kerékagy gömbfej is sokkal könnyebb visszafelé. Némi tisztítás és pici kalapálás után vissza is ugrott a helyére. Majd el felejtem, kalapálni nem a gömbfejet, a keresztbe futó csavart kellett :). Az egyik oldalon T55-ös torx a másikon pedig 18-as anya. Az anyát 83Nm-el kell meghúzni. Mindezek után húztam meg a csak kilazított futómű segédkeretet. A segédkeretnek nem érdemes az első csavarjait meglazítani még szétszedéskor, mert akkor biztosan be kell újra állítani az egészet, amit nem tudom hogy kellene megcsinálni. Éppen ezért csak a hátsó gumitszilentjeinél lazítottam. Először a két kisebb csavar, ha jól emlékszem 35Nm-el meghúzva, majd a nagyot 142Nm-el kell meghúzni. Ennyi az egész. Ez után a kormányrúd csavarját is beraktam a pedáloknál. Az kb 30Nm-re húztam, de csak érzésre, mert a nyomatékkulcs nem fért oda. Ahogy mindez elkészült, a lengéscsillapítónál a motortérben a három meglazított csavart is meghúztam, ezek 25Nm-esek.
Osztómű Visszaszerelése II.
2010.09.17. 17:13 Epercsibe
Ennyi fért csak bele 7 órába, remélem a hétvégén összeáll végre a szekér. Még a kipufogó csövek, a motortartó hátsó bak és a kerete, a kardán, kerékcsavar, oldallemez maradtak.
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://xtype.blog.hu/api/trackback/id/tr392303714
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
