A manuális váltón nagyon könnyű volt az olajcsere. A difi oldalán van a leeresztő csavar, a váltó ház hátlapján pedig az imbusz betöltő csavar. A betöltő szemre mintha alacsonyan lenne, de nem, az lesz az. Legegyszerűbb imbusz készletben is lesz hozzá való, a betöltő úgy emlékszem 8-as. A váltóba 75W-90-es olaj való, abból is a manuális váltókhoz készült jó minőségűt érdemes, itt nem érdemes spórolni. A gyári mennyisége elvileg 1.7L, a betöltő lyukon keresztül egy gumicsővel és tölcsérrel addig töltöttem, amíg a betöltő lyukon el nem kezdett kifolyni (tehát kell alá egy teknő), nekem szó nélkül belefért 2L.
Az egész talán 20 perc és 5000Ft. Az eddigi rossz Jaguar ajánlások mint például a "sealed for life" az osztóműre,automata váltóra, hátsó difire, miatt itt a saját fejem után fogok menni. A váltó olajat 2013-ban biztosan ki fogom újra cserélni, ha még meg lesz az autó.